Deemoneid välja ajades

Olen terve nädalavahetuse haige olnud ja lõpuks leidis mu peika seepeale, et äkki ma olen hoopis seestunud, seepeale tahtis ta mulle väga näidata “the Excorcist´i” Üldiselt ma ei vaata üldse õudukaid ja alguses ei olnud sellest ideest ka vaimustuses, aga kuna tegu on siiski klassikaga ja treiler tundus huvitav, siis nõustusin ja ei kahetsenudki.

Nagu öeldud, ei tea ma õudukatest suurt midagi, aga tundub, et erinevalt praegustest õudukatest, kus iga sekund keegi tükkideks rebitakse, oli Exorcist´il žüsee ja mõte ja seejuures põnev ja mitte pinnapealne.

Võib-olla ei ole film praegusel ajal enam kuigi šokeeriv või kabuhirmu tekitav, aga tegu ei olegi ainult õudusfilmiga, “Exorcist” võiks olla sama vabalt religioosne film või draama emaarmastusest ja see teebki filmist klassika ka tänapäeval.

Image

Olgu mainitud, et õnneks minu deemonitega nii hullusti ei läinud ja viirusekollid taandusid ilma trastilisi meetmeid kasutamata

One thought on “Deemoneid välja ajades

Leave a Reply

