Appi, rotid!!

Mul käib praegu toas suurematsorti ringisebimine, jooksmine ja asjade laiali vedamine, rotid on liikvel. Aga mitte sugugi mingid rentslielukad, ikka minu enda omad. Nimelt elavad mul siin kaks poissi: Fred ja Henri ja nad on ülivahvad tegelased. Hoolimata sellest, et nad alalõpmata pahandust teevad. Nende lemmiktegevuseks näiteks on minu kotti pugemine ja sealt millegi söödava varastamine, uueks hobiks on lillepottidesse ronimine ja nende ümberajamine. Aga nad oskavad ka väga tublid olla. Olen kuulnud lugusid rottidest, kes hammustavad või omavahel kaklevad. Väikest vendadevahelist nägelemist tuleb ette küll, aga tegelikult nad on väga sõbralikud loomad. Inimene on nende suurim sõber (ma muidugi tahaks uskuda, et mina eriti, aga ausalt öeldes ei ole ma selles päris kindel). Selline asi, et rott ennast kuhugi peidaks ei tule siin majas kõne allagi, sest kui ma tuppa astun, joostakse kohe tormi ja ronitakse jalga mööda sülle. Memmekad.

Kuigi tundub, et keegi teine peale minu ei tee vennakestel vahet, on Fred ja Henri väga erinevate iseloomudega. Fred on suurem aktivist, tal on tonnide kaupa energiat ja ta võib neljal käpal hüpates ringi karata ja sugugi mitte väsida. Fred on ka rohkem inimlembeline ning tahab väga tähelepanu, mulle tundub ka, et ta on hellema hingega, Henri üritab temaga vahel bossi mängida. Henri on natuke nagu paks vanamees, aeglane (seda küll ainult teise rotiga võrreldes) ja üle kõige armastab ta toitu, seda on ka näha, sest kõht on tal korralik ja mõõtmetelt on ta Fredist märksa suurem. Inimest hoiab ka tema, aga mitte nii palavalt kui tema sõber. Meelsamini pigem sööks omaette. Üldiselt on nad suurepärased lemmikloomad ja ma ei kujutaks ette, et keegi mu lähedastest neid nähes kiljuma hakkaks. Kui alguses keegi ideest rotid võtta vaimustuses ei olnud, siis nüüd meeldivad nad kõigile. Ja kuidas ei saakski meeldida.

Ma nüüd väga tahaks ilusaid pilte näidata, aga kui ma vähegi üritan neid kaameraga jäädvustada, jäävad piltidele ainult udused sabad. Mitte kuidagi ei mõista, kuidas keegi suudab rottidest selliseid imelisi pilte teha http://themetapicture.com/rats-with-their-teddy-bears/

Aga midagi olen siiski suutnud pildistada. Ikka siis, kui keegi söögipausiks hetkeks paigal püsida suvatseb

WP_000088

 

Leave a Reply

