Head uut aastat

Eile ootasin peatuses trammi kui ligi astub purjus noormees

Tema: “Isvinite, djevutška, mis kuupäev täna on?”

Mina: mõtlen korraks pingsalt :”ee..6. on”

Tema: “Veebruar või?”

Mina: “Veebruar jah”

Tema: “Ja kaks tuhat…eee….neliteist??”

Mina nõustun

Tema, nördinult: “No ma olen ikka alles esimeses jaanuaris!!”

Ja loomulikult avastasin ma pärast sõpradele seda lugu jutustades, et tegu ei olnud sugugi 6.veebruariga. Vot sellised ajarändurid meil siin Majakas.

Leave a Reply

