Argipäev

Mulle nii meeldivad asjalikud päevad. Kahjuks ma olen vahel ikka täielik looder, eriti, kui pean õhtul tööle minema. Täna oli aga natuke teistsugune päev. Hommikul üles ärgates läks tuju kohe heaks, kui aknast sinist taevast nägin. Muidugi minu hommik oli kell 12, sest magama sain alles kell 4, aga vähemalt tundsin ennast üle pika aja väljapuhanuna. Ka ei olnud ma koheselt tegus ja lebotasin veel pikalt voodis, aga samal ajal otsisin meile couchsurfis majutajat puhkuse jaoks ja tundub, et sellega on seis lootusrikas, mis tegi ka olemise natuke rõõmsamaks. Kui voodist välja uimerdasin, ajasin ennast õue jooksma ja see oli parim otsus üldse. Ilm oli imeilus. Kartsin küll, et hakkab jahe ja panin paksemalt riidesse, aga joostes oli ehk isegi natuke liiga soe. See oli mul esimene jooks sellel aastal ja talvel pole spordiga üldse tubli olnud, nii et olin endaga leebe ja jooksin täpselt tunde järgi ning ei mõõtnud kilmeetreid ega midagi. Tunne oli pärast jooksu väga mõnus. Lõunaks tegin juurvilju kookospiimaga ja salatit, sest ilusa ilmaga tuleb alati tuju millegi värske järele. Kõrvale kuulasin ööülikooli, et natuke targem paista iseendale. Natuke hakkasin isegi asju pakkima ja tuulasin veel couchsurfis ja muud nipet-näpet ning nüüd vist lähen enne tööd veel natukeseks välja. Ilmselgelt oleks võinud veel lõputööd kirjutada või koristada või tuhat asja veel, aga no ma ei ole lihtsalt nii tubli, las siis olla sellinegi päev, vähemalt on tuju hea.

Pildil tänane vitamiinipomm. Juurviljad nägid välja nagu roheline okse, nii et ma seda ei pildistanud, kuigi maitses küll väga hea.

Image

Leave a Reply

