Brasiilia- Salvador vol1

Järgmisel hommikul seadsime sammud lennujaama poole, et Salvadori sõita. Lühidalt öeldes jäime oma lennust maha ja kuni järgmist ootasime, võtsime lennujaama ees murul mõnusasti päikest. Selgus, et Salvadoris sadas samal ajal päev otsa vihma, nii et ei pidanud midagi kahetsema.

Ka kohale jõudes saime endale troopilise vihma kaela. Mõtlesime hostelisse sõita bussiga, aga siis küsis õks prantsuse tüdruk meilt, kas me tahame tema ja ühe austraallasega taksot jagada. Kuna bussi ei paistnud tulevat, kell oli juba palju ja vihma ikka sadas, otsustasime võimalust kasutada. Takso viis meid liftini, mida edaspidi väga tihti kasutama hakkasime. Nimelt meie ööbisime vanalinnas, mis asus järsakul ning seda ühendas all-linnaga lift. Rahvast oli selleks ajaks igal pool juba väga palju, karneval ju, ja meie olime natuke hirmunud oma kogu varaga ringi käies ja samas elevil ka. Üles vanalinna jõudes oli rahvamass veel suurem ja karneval just algamas, nägime juba kostümeerituid tegelasi ja esimest korda ka capoeiristasid! Otsisime ruttu oma hosteli ülesse, et saaks pidustustega liituda. Õnneks oli meie uus kodu väga hea asukohaga. Kohale jõudes seadsime end kõigepealt sisse, jälle saime oma isikliku toa! Hostel oli väga uus ja seda pidas väga armas noor pere kahe lapsega. Meid kutsuti kohe õhtusöögile ja pandi väga maitsvad kokteilid ette. Kohtusime prantsuse ja iisraeli poisse, kes olid just linna minemas ja kutsusid meid kaasa. Läksime suurele karnevalile, mis oli meie ööbimiskohast natuke eemal. Kui vanalinnas (Pelourinhos) oli rohkem traditsiooniline karneval ja rohkem pereinimesi, siis Barras oli suur tänavapidustus, platvormide ja hiigelmaskottide ja bändidega.

Kõigepealt läksime iisraeli poisi sõprade korterisse, kus kamp tüdrukuid end valmis sättis. Nagu enamik välismaalasi, keda me kohtasime, olid ka nemad juba pikka aega reisinud. Nüüd üürisid nad Salvadoris korteri, et karnevalist osa võtta. Tüdrukutel läks aga kaua aega ja meie peikaga otsustasime tagasi karnevalile minna. Selleks ajaks oli melu juba suure hoo sisse saanud. Jalutasime ringi, tantsisime geipoistega, kuulasime mingit trummibändi ja skoorisime tasuta nänni. Lõpuks võtsime läbi raskuste takso tagasi hostelisse ja nii möödus meie esimene tõsisem karnevali päev. Järgmiseks päevaks tegime plaani jääda Pelourinhosse.