100 Happy Days: 1. Päev

Mõtlesin ka, et oleks tore teha seda 100 õnneliku päeva postituste sarja, et ikka endal rõõmsam oleks. Kahjuks mul küll ei ole ilmselt nii palju püsivust ja ma ei tee eriti telefoniga pilte ning päris kaamerat ka enamjaolt kaasas ei kanna, aga postitan siis õnnelikest päevadest kas või aeg-ajalt.

Tänane päev algas ilusasti, lubasin endale natuke kauem magamist ning ärgates sõin väga mõnusa hommikusöögi. Olen vägagi hommikusöögiusku ja need aeglased hommikusöögid, kui saab rahus nautida, on kõige mõnusamad. Täna sõin kaerahelbeputru (mu uus lemmik!) banaani ja meega ning “magustoiduks” olid puuviljad. Aknast paistis päike. Iga hommik võiks niimoodi alata ju.

Image

 

2 thoughts on “100 Happy Days: 1. Päev

    • Ma ise mõtlesin, et kui pildistada ei saa, paneks enda jaoks kas või lühidalt mõne märksõna kirja, et ikka meeles püsiks.
      Sul on aga kohe väga mõnusad pildid!

Leave a Reply

