100 Happy Days: päev 5- 10

Minu 100 õnneliku päeva väljakutses on esinenud tagasilööke. Mitte küll kuna mu elu oleks nii masendav, pigem praktilisematel põhjustel. Mulle valmistab natuke raskusi kõike pildistada nii nagu tänapäeval kombeks. Ja ideaalis, kui ma juba seda challengit teen, siis võiks ju päriselt ka päeva parima hetke pildile saada. Õnneks on igas päevas päris palju õnnelikke hetki, nii et kuidas ma siis valima peaksin, mida pildistada? Ühesõnaga see on keerulisem katsumus kui algul tundus.

Aga ma ei anna veel alla, siin on mõned ilusad hetked minu viimastest päevadest (ei, mitte et ma nüüd otsad annaks, aga ma ei suutnud lihtsalt paremat väljendit leida)

5. päev: tegelikult ma olin väga õnnelik Paavli kaltsukast leitud ideaalsete teksaste üle, aga ma ei viitsinud neid jalga ajada, selleks et pilti teha, seega pildistasin õhtust puuviljavalikut, kah tore ju.

SavedPicture-2014415145036.jpg

6.päev: neljapäev oli jalka päev. Juventus oli tubli. (Tegin nüüd küll natuke sohki ja võtsin pildi netist)

hi-res-d00ca0529148ad263accf4a08c8764a2_crop_north

7. päev: sain lõpuks oma tuppa pisikese kummuti, lisaks ostsin ülimalt roosa kasti, et sinna igasugu salaasju peitma hakata (veel ei tea täpselt, mida)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8. päev: olin Pärnus. Selline karvane nägu teeb ikka õnnelikuks ju. Tema igatahes oli küll väga õnnelik mind nähes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

9. päev: külastasin sõbrannat ja tema värsket beebit. Tegu on maailma kõige ilusama pisikese tüdrukuga ja ma loodan talle hea tädi olla.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

10.päev: kodus on hea olla

SavedPicture-2014415151218.jpg

 

2 thoughts on “100 Happy Days: päev 5- 10

Leave a Reply

