Uued raamatud!

Ostsin täna üle pika, pika aja ‘raamatupoes. Varem juhtus seda ikka päris tihti, praegu nii vaba ruumi raamaturiiulitel kui aega lugemiseks on vähemaks jäänud. Täna aga tõin koju mõned uued asukad.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

“Loodus ja rännakud” on väga hea leid. Appollost allahindlusega kõigest 2.99 eurot. Mul ei olegi kodus ühtegi sellist iluraamatut, kust ise aegajalt ilusaid pilte vaadata või mida külalised sirvida saaks, kuni ma kohvi keedan näiteks. Selle raamatu puhul meeldib mulle aga see, et tegu pole ainult iludusega, lisaks piltidele on raamatus lühikesed intervjuud fotograafidega ja lood sellest, kuidas nad oma fotodeni jõudnud on. Inspireeriv.

Pean tunnistama, et Ian McEwani “Päikesest” ostsin, kuna see oli ülimalt soodsa hinnaga ning punasest sarjast. Punase sarjaga väga mööda panna ei saa, ootan juba lugemist.

Tavaliselt ma kokaraamatuid ei osta, aga kui nägin neid kahte nii odava hinnaga mulle vastu vaatamas, siis pidin nad koju tooma. Türgi ja Portugali köögid on ühed mu kõige lemmikumad rahvusköökidest. Natuke nostalgiliseks muudab ka, just Türgis olles õppisin veidi rohkem köögis tegutsema, jälgisin, kuidas kohalikud pliidi ääres askeldasin, kirjutasin tarkusi üles ja aitasin kaasa ka. Peakski proovima, kas sellest kõigest midagi meeles on.

Viimasena pisike taskugiid järgmiseks reisiks. Pole just see, mida saada lootsin, aga mujalt ei viitsinud ka otsima hakata ja ehk on natuke abiks ikka.

Nüüd tahaks juba lugema asuda, kahju, et see viimasel ajal nii unarusse jäänud on.

Leave a Reply

