Kõndiv katastroof

On päevi, mil ma hõljun ringi kui liblikas. Enamjaolt olen ma aga nagu tõeline katastroof. Näiteks eile: oli imeilus hommik. Sõime peika ja tädipojaga hommikust ja mina valmistasin parasjagu smuutit. Miskipärast ei usalda peika minu koorimisoskust ja tahtis ise minu asemel kiivit koorida, sest ma lõikavat muidu endale sisse. Mina tahtsin aga ise teha ja selle peale ärritusin nii, et lõikasin endale noaga näppu. Kui ma siis kätt ja nuga pesema hakkasin suutsin kuidagi pea vastu lauda lüüa nii, et sain otsaette ilusa muhu.

Päeval olime vanaema sünnipäeval, mis oli väga tore. Tagasi koju minnes läksime poest läbi. Ladusime siis rõõmsalt asjad letile ja mina lisasin uhkelt biolaguneva prisma koti, et loodust päästa (enda kott oli koju jäänud). Jõudisme siis paar sammu kassast eemale kõndida, kui kott peika käes puruks läks ja asjad põrandale laiali lendasid. Muidugi olime just oliiviõli ostnud ja see kukkus katki, nii et poe põrandal oli suur õlilaik ja kõik kotis olnud asjad õlised. Korjasime oma asjad kokku ja juba tuli koristaja ka, kes õnneks ei riielnud. Mina nüüdsest enam loodust päästa ei ürita.

Õhtul oli Majakas pidu ja selle aja jooksul hoidsin targu salhvrätikud läheduses, sest rohkem kui korra sattus natuke jooki ka lauale või pükstele. Ka täna tööl pidin mõned korrad lauda kuivatama, aga õnneks ei saanud vähemalt mingi suure jamaga hakkama.

Majakas on muidugi minusugusel väga ohtlik elada, siin on nimelt katusekorter, mis on küll suurepärane, aga see tähendab, et löön oma pead kümneid kordi päevas igalepoole ära. Varem oli voodi ka akna all, selle tõstsin ümber pärast seda, kui pika punase juti seljale sain. Peika ütleb, et elu minuga on seiklus, mina enam ammu isegi ei reageeri, kui jälle ennast kuskile ära löön või midagi tobedat korda saadan. Igav tõesti ei hakka.

Leave a Reply

