Kuidas me jälle kultuursed olime ehk ilma naisteta on kurb maailm

Eelmine nädal olime peikaga jälle kultuursed ning käisime lausa päris ooperis. Teatriskäiku oleme juba rohkem kui aasta aega plaaninud, nüüd siis lõpuks õnnestus ka. Tõele au andes me päris ooperit vaatamas ei käinud, vaid hoopiski operetti, nimelt Silvat.  Mul oli päris hea meel midagi kergemat ja lõbusamat vaadata, ooperid on ju alati nii jube traagilised, operetiga tead juba ilma sisu lugemata, et see hästi lõppeb. Jäin teatrielamusega igati rahule, mulle väga meeldis Silva osatäitja, Janne Ševtšenko, kes oli nii lummavalt naiselik. Lugu ise meeldis ka, tegu on üpriski ajatu ja klassikalise süžeega. Näitlejatest tundsin veel ära Jassi Zahhaovi ja Raivo E. Tamme. Zahharov on minu jaoks alati väga sümpaatne olnud, eks ikka alates Vampiiride tantsust, no ei saa parata et teda nähes ikka hääleke peas “öölast” ümisema hakkab. Aga ilmselgelt on tegu laiema kaliibriga mehega. Raivo E. Tamm ei ole aga just minu teetass ja natuke üllatav oli teda Estonia laval näha, aga oma rolliga sai ta hästi hakkama ja tantsusammud ja laulujupid õnnestusid ka. Alati mulle ei meeldi liigne veiderdamine, mis operettide puhul vist tavaline on, vähemalt selline mulje on mulle minu vähese kogemuse juures jäänud, aga seekord sai mõnusalt itsitada ja ei tüüdanud ära.

Minu lemmik osa õhtu juures oli aga vaheaeg, mil me talveaeda külastasime. Talveaed oli küll broneeritud, aga katsusime tähtsat nägu teha ja keegi meid minema ei ajanud. Laual oli kohvi, kooki ja alkoholi. Peika võttis endale tassi kohvi ja küsis,  kas ma soovin vana tallinnat. Mina olin algul kohmetu, ei olnud siiski päris õige koht, kus olla, aga muidugi ei öelnud ma ära. Istusime natuke ja trimpasin oma jooki, kuni peika küsis, kuidas mu vana tallinn maitseb. Noogutasin rahulolevalt, et hästi ja andsin talle proovida. Selle peale tegi ta väga üllatunud näo. Loomulikult ei olnud tegu vana tallinnaga, vaid hoopis viskiga. No ma ei hakanud lihtsalt pikalt juurdlema, mida ma joon, kui tasuta sai ju 😀 Ülejäänud aja olime me ausõna väga viksid ja viisakad. Teatris on tegelikult väga tore käia, nii ooperit kui sõnalist teatrit vaatamas. Peaks seda märksa tihadamini tegema. Soovitusi?

Leave a Reply

