Omnon, rabarber

Ma ei mõista, miks see veider tundub, kui ma kell 12 öösel ilma mingi põhjuseta kooki küpsetan? Õigemini põhjuseid on lausa mitu: 1. ma tahtsin ja 2. mul oli rabarberit 3.mul ei olnud veel und.

Rabarberi sain Majaka bussipeatusest. Nimelt on meil siin vene tädikesed kõvad äritsejad. Müüakse kõike piibelehtedest kinnaste ja maitsetaimedeni. Vahel on tädidel lausa järjekord. Kui siis ükshommik juhuslikult nägin, et üks babuška müüb rabarberit ja rediseid, olin väga õnnelik.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pikalt ei tulnud mõelda, mida rabarberist teha, eks ikka kooki ju. Otsustasin küpsetada tosca kooki, sain sõbranna blogist inspiratsiooni ja tosca kate meeldib mulle väga. Ma võiks vist kõike tosca kattega teha, see on minu arust nii mugav ja maitsev.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Retsepti võtsin toidutarest. Palju vaeva tegemisega ei olnud, just nii nagu mulle meeldib. Kook tuli väga maitsev, peaks ruttu magama minema, siis tuleb hommik kiiremini ja saab hommikusöögiks kooki süüa.

Rabarberit jäi veel kõvasti üle, nii et saab veel mitme retseptiga katsetada. Purgitäie rabarberit säilitasin ka sügavkülmas, et oleks hiljem hea võtta, kui tuleb isu. Üldse olen ma äärmiselt haaratud igasugu värskete saaduste talveks säilitamisest. Kui mul just tuju üle ei lähe, tahaks see aasta ka mooside ja hoidistega katsetada. Koduperenaine missugune! Ainult vales ajatsoonis.

2 thoughts on “Omnon, rabarber

Leave a Reply

