Toiduorgasm: lemmikrestoran

Minu kõige lemmikum söögikoht asub imekauni lasnamäe sügavustes. Kui nüüd keegi leiab, et ega lasnakas midagi head olla ei saa, siis eksite: Lasnamäel on lisaks suurepärasele minule selline ime-imeline koht nagu Attimo. Tegu on ehtsa Itaalia restoraniga ja toidud seal on tõesti võrratud. Nii võrratud, et ma ausalt vahel unistan Attimo pitsadest, kui kaua aega sinna jõudnud pole.

Just pitsad on ühed minu suured lemmikud. Need on eriti maitsvad, kuna Attimos on päris puuküttega pitsaahi, mis Eestis kuigi tavaline pole. Risotod ja pastad on ka muidugi head. Magustoidud aga eriti taevalikud. Nimelt teevad nad seal kohapeal ise jäätist. Ka creme brule on minu üks lemmikuid.

Sisustus on väga lihtne, aga kena. Lisaks saab koha pealt kaasa osta pastat ja veini.

Pekki küll, ma ajasin nüüd endal kõhu tühjaks.

SavedPicture-2014613155446.jpg     SavedPicture-2014613155325.jpg

Leave a Reply

