Motivatsioon, kus sa oled??

Mul on muidu ilmast suhteliselt suva, aga tundub, et koos soojade ilmadega kadus ka minu vähene motivatsioon. Ma tõesti ei viitsiks enam mitte kui midagi teha ja nii paha tunne on selle pärast. Mulle meeldib mu töö, üldiselt leian ma, et see on väga lahe, aga viimasel ajal olen pidevalt tüdinud, ma ei viitsiks kellegagi suhelda (ja just seda ma pean 8 tundi järjest tegema) ja ma tunnen end kui robot. Samas peaks ju ennast kokku võtma, sest homme tuleb uue süsteemiga harjuma hakata ja tööd jagub, aga nii väsinud on olla. Ja peale tööd ma ka eriti kellegagi suhelda ei viitsi, kuigi samas tahaks ju.

Jooksmas käia ei viitsi, sest külm on ju. Esmaspäeval läksin rattaga tööle, aga tuulest hakkasid kõrvad valutama ja enam seda tunda ei taha. Süüa ainult viitsin, aga süüa teha jällegi mitte, nii et paksuks ikka ei lähe ehk. Koolist ja kõigist nendest suurtest saavutustest, mis ma saavutama pidin, ei hakka rääkimagi. Eks vist asi ole ka selles, et ega ma ise ka päris täpselt tea, mis ma tahan. Tean ainult, et tahan kõike ja kohe.

Üldiselt ma olen oma eluga ikka väga rahul, mul on kõik olemas, mis vaja ja palju rohkemgi, ma olen väga õnnelik. Aga vahel ma siiski mõtlen, et saaks ju paremini, tahaks, et ma ei raiskaks lihtsalt aega, vaid teeks midagi asjalikku. Aga no siis ma jälle ei viitsi. Õnneks hakkab varsti puhkus, ehk siis suudan jälle motivatsiooni leida.

Kas keegi veel on samas seisus olnud? Kuidas teie ennast motiveerite?

5085578_700b

7 thoughts on “Motivatsioon, kus sa oled??

  1. Selle külma tagasitulekuga olen üsna mitmelt tuttavalt kuulnud, et trennitegemise motivatsioon on kadunud (sarnaselt minule).
    Jooksmiseks otsisin välja vana Saaremaa viina (!) peapaela ja proovin ikka mõnel korral nädalas end rajale pressida, sest ma ei saa lubada endale seda paisumist. Mitte enam! Eile õhtul vedasingi sel nädalal esimest korda end jooksurajale (tavaliselt tegin ikka iga päev trenni), täna hommikul jõusaali – ei saa üle paari päeva järjest luuslangi lasta, hiljem veel keerulisem rajale tagasi saada. Sunni end! Korra käid, hakkad jälle seda after-trenni tunnet igatsema 😉

Leave a Reply

