Nostalgitsen: Türgi

Aeg lendab nii kiiresti ja täna taipasin, et minu Türgi seiklusest on juba möödas aasta ja rohkemgi. Uskumatu, kui palju on selle aja jooksul toimunud. Mul on uus töö, uus elukoht, palju huvitavaid kogemusi ning ma olen õnnelikum ja eluga raulolevam kui kunagi varem. Türgi on minu jaoks teatud mõttes verstapost, pärast mida hakkas kõik paika loksuma.

Igatsen oma randa, oma kilpkonni, türgi teed ja isegi neid pikki vihmaseid õhtuid, mil ei olnud midagi muud tea kui tuult kuulata ja raamatut lugeda.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Elu sel ajal oli nii teistsugune, koduks oli kitsas treiler mere ääres, internet oli luksus ja hommikurituaaliks oli lehmade hoovi pealt ära ajamine. Ja nüüd…täna sai aasta sellest, kui tegin oma senises “karjääris” kannapöörde ja minust sai kontori inimene. Kahetsema pole pidanus, stressi jagub, aga see on olnud õige valik.

 

9 thoughts on “Nostalgitsen: Türgi

  1. Ei ole veel Türgis käinud, kuigi ükspäev tahaks selle reisi ette võtta. Ja et oleks sama lihtne romantika: lehmad ja internetipuudus!

      • Ma muidugi täitsa võhik, mis puudutab Türgi geograafia tundmist… Aga kas on mingeid soovitusi “rohelisele” turistile, et kuhu tasuks suuna võtta, kui me lõpuks reisile pääseme? Näiteks, kui ostaks lennupiletid Antalyasse, siis kuhu võiks sealt edasi liikuda? Suured tänud ette!

      • Kui Antalya kanti minna, siis ma soovitaks Fethiyesse ja Olüdeniz´esse minna. Kui rentida auto või roller, siis seal kandis on palju looduskauneid kohti avastada. Ja Olüdenizes korraldatakse igasugu päevatuure, näiteks laevaga randasid vaatama või tegelikult mida iganes, seal on tõesti palju ekskursioone ja igasugu aktiivseid, ekstreemseid tegevusi. Kas pidi ka kena olema. Lähedale jääb veel Dalyan, see on natuke väiksem koht, aga ka kena. Näiteks on seal amfiteatri varemed ja üldse ajalooliselt päris põnev. Kohe seal lähedal on Iztuzu rand, mis minu “kodu” oli. Rand ise on imeilus.
        Türgis on trantsport õnneks väga hea. Muidugi vahemaad on pikad, aga bussidega saab igale poole ja need on ka väga korralikud ning üldse mitte kallid. Avastamist jagub igatahes 🙂

  2. Mulle Türgi väga meeldib, olen viimastel aastatel igal sügisel korra ikka puhkamas käinud, aga aiman, et puhkusereis ja treileri-elu on ikka kaks iseasja.
    Kui kaua seal elasid ja mida peale lehmade tagaajamise veel tegid? 🙂

    • Oo, lahe! Kus sa täpsemalt puhkamas käid?
      Mina olin kuu aega Lõuna Türgis vabatahtlikuks. Päästsin merikilpkonni 😀 Enne ja pärast rändasin veel natuke omapead ringi. Tegelikult just mitte väga kaua, aga tundub, nagu oleks pikemalt olnud…
      Seal lähedal, kus mina pikemalt peatusin oli ka just kui turistide paradiis puhkamiseks. Meie merikilpkonna keskuses toimusid ka ekskursioonid külastajatele, aga õhtuti oli rand täitsa suletud, et loodust kaitsta.

      • Oh kui põnev lugu!
        Ma olen käinud korduvalt nii Alanyas, Kemeris kui ka Antalyas. Türgi on hea soodne ja ilus reisimise sihtkoht!
        Ma elasin kolm hooaega Küprosel, töötasin ja tsillisin seal, see oli ka minu jaoks nagu terve igavik, aga parimad nooruspõlve mälestused pärinevad just sellest ajast 😛

Leave a Reply

