Kes on Zippy?

Mu eesmärk ei ole olnud olla anonüümne blogija. Samas tuleb tunnistada, et eks ma avalikkust olen ikka natuke peljanud ka. Tundub aga, et lugejate seas on ka neid, kellega päris elus kohtunud ei ole, seega oleks ehk viisakas ennast tutvustada.

Kõigepealt, mu päris nimi on Laura. Zippy on vist ainus hüüdnimi, mis mul kunagi olnud on ja tegelikkuses ei kasutagi seda enam keegi. See tuleb ühelt lastesaate tegelaselt.

Olen 25 aastat vana (või õigemini ikka noor). Õppisin ülikoolis psühholoogiat ja ühel hetkel loodan ka magistrantuuri lõpetada. Erialast tööd ma aga ei tee ja ei ole kindel, kas üldse kunagi tegema hakkan. Mulle meeldivad liiga paljud erinevad asjad.

Olen capoeirista, ehk siis tegelen brasiilia võitluskunstiga. Olgugi, et vahelduva eduga, aga süda on seal siiski. Mulle meeldib ka joosta ja lumelauaga sõita.

Loodus ja loomad on mulle väga tähtsad. Armastan väga reisimist.

Mõned juhuslikud faktid minust:

* Ma ei salli üldse ananassi. Ma ei kannata seda süüa mitte mingil kujul ja mulle ei meeldi seda isegi mitte vaadata. Palju ei jää puudu, et paljast mõttest süda pahaks läheks.

* Mulle meeldivad natuke ekstreemsed asjad. Langevarjuhüpped, kuskil turnimine või alla ronimine, you name it.

* Kahjuks kardan vett, täpsemalt vee all olemist ja seda päris paaniliselt. Loodan väga seda kunagi muuta.

* Sellest olen ma juba blogis vist ka rääkinud, aga minu kindel veendumus on, et batman on kõige parem superkangelane.

* Ma teen väga palju nägusid, kõik minu pisemadki emotsioonid on näost näha ja on raske kontrollida, et see nii ei oleks.

Lisasin kontaktidesse emaili aadressi, samuti ei ole mind keeruline facebookist üles leida. Minule on see blogi väga koduseks ja armsaks saanud ja mul on hea meel, kui keegi mulle vahel siia külla tuleb.

 

6 thoughts on “Kes on Zippy?

      • Ma usun, et tegemist ei ole vaid Sinu blogi probleemiga, täna hommikul ma ei saanud ka teisi blogisid kommenteerida. Kirjutasin kõik kommentaarid wordi valmis ja siis kui asi toimima hakkas, peistisin vajalikesse kohtadesse 😀

  1. Jep, kui mótlema hakata, siis mul on ka seda varem teiste blogidega ette tulnud. Ei tea, kas WordPressi jama vòi ka blogspotil. Aga ehk siis läheb üle ikka 😀

Leave a Reply

