Kuidas ma tubli naine olin

Käisime peikaga nädalavahetusel Saksamaal, laupäeva hommikul oli äratus kell 4:30 ja esimene lend frankfurti möödus suures osas magades. Kui olime lõpetanud lufthansa väga mõnusa hommikusöögi ja stjuardess tuli asju ära viima, koristasin kõigepealt enda laua pealt kõik ruttu-ruttu kokku, siis hakkasin suure hooga kaaslase lauda koristama. Kahjuks ei veendunud ma selles, et peika oma kohviga ühele poole saanud oleks, mõistagi ei olnud. Toppisin tassid üksteise sisse, mille tulemusena muidugi kohvi natuke üle voolas ja hakkasin siis seda koristama. Ühtlasi viskasin ära ka veel söömata saiakese. Minu põhjendus selle peale oli “anna andeks, ma ei mõelnud, ma lihtsalt tundsin tungi koristada” Peika vangutas pead ja ütles, et ma olen feministide häbiplekk. Aga ma tahtsin ainult aidata ju.

Leave a Reply

