Pikk nädalavahetus Stuttgartis: 1.päev

Nädalavahetuse veetsime kaaslasega Stuttgartis. Tegu oli juba kaua planeeritud reisiga, sest sisaldas endas kingitust minu kallimale, tema lemmikbändi kontserti. Ühtlasi oli väike vaheldus väga oodatud. Ja mis veel parem, minul oli võimalus näha oma parimat sõbrannat, kes Luxemburgist (jälle) Saksamaale sõitis, lähemal ikka, kui Eestisse sõita.

Hommik hakkas varase äratusega, lennureisid läksid hästi ja kohale jõudes võtsime suuna hotelli poole, et asjad ära panna ja end ruttu natuke värskendada. Ööbisime lennujaama hotellis, nii et see ei oleks tohtinud väga kaugel olla. Kahjuks aga ei läinud see nii libedalt. Buss, mis meid hotellini viis väljus väga harva. Tundus aga, et meil vedas, sest üks tuli kohe, aga bussijuht otsustas meid välja ajada, seletades, et sõidab depoose. Mis siis ikka, ootasime 20 minutit uut bussi. Tundsime oma peatuse ilusti ära ja olime juba õnnelikud, et hotell on nii lähedal, aga bussijuht otsustas suure hooga edasi kihutada. Peika jooksis kohe  seletama, et see oli meie peatus ja et ta meid maha paneks, aga härra sõitis veendunult edasi järgmisesse peatusesse näidates käega suvalises suunas, et siit kümme minutit. Nuputasime siis natuke, et kuidas tagasi minna ja siis kõmpisime pool tundi hotellini, minu kaaslane Saksamaad maa alla kirumas.

Hotell ise oli kena, retseptsiooni neiu väga meeldiv ja voodi piisavalt mugav. Kaua me lebotada ei saanud, sest sõbranna ootas juba kesklinnas, ning kiirustasime rongi peale. Kesklinnas jalutasime ringi, sõime lõunat ühes türgi kohas, mille teenindajad vist küll mitte mingit keelt eriti ei rääkinud, mistõttu meil jälle natuke konflikte tekkis.Stuttgart ise on kena, aga mitte minu lemmiklinn. Mulle tundus, et kõik on natuke liiga ära segatud, poleks nagu seda õiget hõngu. Ajaloolised hooned peensusteni ära restaureeritud kohe moodsa peatänava kõrval. Samas ei ole aga midagi koledat. Sõbranna arvas, et Stuttgart on palju parem, kui ta ootas, mida oli väga hea kuulda.

Õhtul põikasime veel paari poodi, sõime õhtust ja jalutasime peotänaval. Kesköö paiku läksime tagasi hotelli, mina magasin juba rongis, päev oli pikk aga kokkuvõttes siiski hea, vähemalt seltskond oli üle prahi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 thoughts on “Pikk nädalavahetus Stuttgartis: 1.päev

1. Teine pilt on nii fantastiliselt välja tulnud!

Nojah, seda, et bussijuht kuskil “nurgapääl maha viskab” võib vaid meil maaliinil kohata. Ja kauaks sedagi. 🙂

Sa peaksid tulema Ljubljanasse. Siin on ka palju restaureeritud maju, kuid veelgi rohkem selliseid, mis pole aastaid uut värvikihti näinud ja minu meelest on nad palju erilisemad, kui klantsitud uued. Muidugi ma enne eelistan restaureeritud vana, kuid uusi klaas-betoon-metall värdehitisi. 😀

• Aitäh. Nojaa, eks oleks piisanud ka 10meetrist bussipeatusest edasi, sest me tõesti läksime kohe ütlema, aga no mis seal ikka, jõudsime lõpuks ilusti kohale ju 😀 Eestis jah on natuke teine teema selliste asjadega veel, õnneks.

Kusjuures, ma olen täiesti kindel, et mulle meeldiks Ljubljana! Väga tahaks kunagi sinna minna. Sinu blogist vaadates on küll väga ilus linn.