21 küsimust ja vastust

Leidsin Grete blogist küsimuste-vastuste ankeedi ja tegin aja viitmiseks ka ise ära.

1. Kas oled kelleltki enda nime pärinud?Jah, olen. Ema oli seebikate sõber. Laura Ingallsi järgi Väike maja preerjast. Tegelikult ema tahtis panna Laura Maria (Maria minu vanavanaema järgi), aga…unustas teise nime arä.
2. Millal sa viimati nutsid?Paar päeva tagasi. Ma olen ülevasides nagu väike laps.
3. Kas sul on lapsi? – Ei.
4. Kui oleksid keegi teine inimene, kas oleksid siis iseenda sõber?Vist ikka, kuigi minuga võtab aega, et sõbraks saada. Ma loodan, et ma viitsiks vaeva näha, kui ma see teine inimene oleksin.
5. Kas kasutad tihti sarkasmi? – Jah, ma oskan sarkastiline olla küll. Kuigi viimasel ajal vähem. Mind tegelikult natuke häirib see, kui sarkasmi kasutatakse vabandusena õel olla. Ei ole tegelikult lahe halvasti oelda, kui ei ole kindel, et naljast aru ei saada.
6. Kas kavatsed kunagi benji hüpet teha?Miskiparast ei tundu see nii tohutult lahe, et kindlasti peaksin selle ära tegema. Aga kui kunagi on võimalus, siis kindlasti.
7. Mis on sinu lemmikud hommikuhelbed?Ma ei söö kodus tavaliselt hommikuhelbeid, ainult hotellides ja siis meeldivad mingid sokolaadised asjad. Või müsli hoopiski.
8. Mis on esimene asi, mida märkad inimeste juures?Oleneb, mingit üldist hoiakut ilmselt. Hääletoon on üks esimesi asju, mis meelde jääb.
9. Mis värvi on su silmad?Olenevalt päevast ja tujust kas hallid, rohelised või sinised.
10. Õudukad või õnneliku lõpuga filmid?neist kahest variandist pigem õnneliku lõpuga, aga mitte Hollywoody naistekad.
11. Lemmikud lõhnad?Minu suvila, puusaun, värskelt niidetud muru, fotolaboratoorium, vanad raamatud, hobusetall jne.

12. Suvi või talv? Mõlemad ikka, suvi ehk natuke rohkem, sest ma olen paras külmavares, aga talv meeldib ka.
13. Arvuti või televiisor? – Telekat ei ole mul juba mõnda aega olnud, seega arvuti. Kuigi sarju meeldib mulle telekast rohkem vaadata.
14. Kõige kaugem koht kodust, kus viibinud oled? – Brasiilia.
15. Kas sul on erilisi andeid? – Ma oskan hasti kohvrit pakkida. Aga midagi kasulikumat vist paraku mitte.
16. Kus oled sündinud? Eestis. Tallinnas sündisin, aga kolisin juba väiksena ara.
17. Mis on sinu hobid? Capoeira, lugemine.
18. Kas sul on lemmikloomi? Kaks rotti ja peika. Ja vanaemaga jagame kassi hooldusõigusi.
19. Lemmikud filmid? – A Single Man, One flew over the cuckoo’s nest
20. Kas sul on õdesid ja vendi? Ei.
21. Kes tahaksid olla suureks saades? õnnelik tahan olla.

Leave a Reply

