Stuttgart: 2.päev

Teisel päeval Stuttgartis otsustasime külastada kohalikku loomaaeda. Wilhelma zood peetakse Stuttgarti üheks peamiseks atraktsiooniks. Loomaaed oli koos botaanikaaiaga, mis oli väga ilus, nii taimede, hoonete kui aia poolest. Loomaaed ise ei olnud aga ala poolest üldse eriti suur, Tallinna loomaaed on palju pirakam. Aga loomad olid huvitavad ja elutingimused enamjaolt head.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Väga huvitavad olid laiskloomad, keda ma esimest korda ringi liikumas nägin. Ausalt, nad ei ole nii laisad midagi, lihtsalt väga aeglased. Aga askeldavad visalt, küünised on neil ka päris metsikud, nii et laisklooma käest peksa saada ei tahaks sugugi. 

Otsisime tükk aega gorillasid, keda mina varem näinud ei ole ja kui lõpuks leidsime, siis see oli väga vinge elamus. Nimelt oli loomaaias parasjagu gorillade lasteaed. Üks loomaaia töötaja istus gorilla lastega aedikus ja vaatas nende järgi ja mängis nendega. Ja gorillabeebid muudkui möllasid ringi, aeg-ajalt leidsid mõne uue mänguasja ja siis muudkui mürasid. Vahepeal käisid naist vaatamas ja too näitas neile, kuidas pudelit kasutada või tutvustas uut mängu võimalust. Ausalt, ma ei tea, mis ma olen oma elus valesti teinud, et mina ei saa selle naise asemel gorillalastega tegeleda. Või noh…tegelikult tean küll, ma ei pööranud kunagi bioloogia õppimisele tähelepanu. Nüüd siis istun kontoris ja teen koju tulles oma rottidele pai, asi seegi.

Kuigi Stuttgarti loomaaed ei olnud minu jaoks nii suurejooneline kui näiteks Viini oma, jättis see siiski hea mulje. Paljusid loomi oleks võinudki vaatama jääda. Kahjuks läks mul tuju natuke ära, kui kohvikus väga kehva teeninduse  osaliseks sain ja L. (minu bestikas) pidi ka varsti tagasi Luxemburgi sõitma, niisiis läksime rongi peale, et raudtejaamas hüvasti jätta. Nii mõnigi loom jäi vaatamata, aga vähemalt suurema osa nägime ära.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Peale seda, kui saatsime L.-i rongi peale, läksime peikaga lossi taha parki, kus puhkasime natuke. Tüüp jäi muidugi kohe murule pikali visates magama, mina lebotasin niisama ja tutvusin kohalike hanedega. Mulle nii meeldib, kui linna keskel on ilusaid rohelisi alasid. Käisime veel sushit söömas ja jalutasime ringi ning siis läksime tagasi hotelli, eelmine päev olime ostunud pudeli veini, mille plaanisime avada. Olime mõlemad õhtu lõppedes päris väsinud, aga päev oli päris korda läinud. Mul on nii hea meel, et L. viitsis hoolimata tüütust rongisõidust ja kallitest piletitest meiega aega veeta, ma nii tahaks, et me saaksime tihedamini koos olla, aga vähemalt kui oleme, siis on kvaliteetaeg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

