Sonin

Kes on näinud “Lendas üle käopesa”, mäletavad seda vanameest, kes käis ringi ja kurtis, et “I´m so tired”. Miskipärast tunnen ennast viimasel ajal üha rohkem ja rohkem samamoodi. Ma loodan, et mulle nüüd Paldiski maanteelt järele ei tulda. Huvitaval kombel väsitab tohutult juba ainuüksi sellele mõtlemine, kui kiire tuleb sügis. Käopesast veel rääkides, vahel ma mõtlen, et parem oleks olnud, kui mu õpetaja seda meile keskkooli ajal näidanud ei oleks, ehk oleks ma siis teise eriala valinud ja praegu läheks kergemini. Jama, et ma filmidel ja raamatutel ennast nii väga mõjutada lasen.

Eile käisin esmaabi kursusel autokoolis. Ja kui väga mulle ka ei meeldiks koolitus ettenähtust 12 tundi kiiremini ära teha, veel vähem meeldivad mulle õpetajad, kes ilmselgelt õpetada ei taha. Ja kui ma varem arvasin, et verd ma küll kindlasti ei karda, siis vaadates puruks kistud jäsemeid kommentaaride saatel, et “no ikka ilus haav, hakkab ikka paha juba, jah?” või “no see nuga läks ikka küll sügavale, näe sama palju, kui pikk on see käepide, on veel rinnus”, paneb ikka korra pea ringi käima küll. Ma väga loodan, et ei pea kunagi nii ekstreemsetesse olukordadesse sattuma, et peaks kedagi elustama, aga kui peaks, siis suust suhu hingamist peaks improviseerima, sest ilmselgelt me seda ei harjutanud, nakkusohu tõttu.

Sügise alguse üle on mul tegelikult hea meel. Kuigi jaanuarini on kiire-kiire, loodan, et varsti saan rääkida mõnest uuest hobist, huvitavast reisist ja teatada, et mul on nüüd magistrikraad ja juhiload. Kui ainult unetunde kuskilt juurde saaks, selle asemel on mu aju otsustanud, et kell 6 hommikul on lahe ärgata ja enne seda peab kindlasti unenägused käima tõsine action.

Leave a Reply

