26

Uskumatu, et olen olemas olnud juba 26 aastat! See tundub nii müstiline ja suur number. Kuidagi tundub see sünnipäev erilise ja olulisena. Pole ju nagu midagi erilist, aga olen elevil nagu väike laps. Tahan omale ilusat sünnipäeva ja usun ja loodan, et see päev tuleb ilus, et uus aasta tuleb ilus.

25 oli ka kena number. Aasta läks kiiresti, suuri muutusi ei olnud, küll aga uusi eesmärke ja palju mõtteid. Mulle tundub vahel kuidagi väga uskumatu, et elu on selline nagu on. Et praegu, kohe-kohe 26 saades, olen ma õnnelik. Et olen oma elus vähemalt mõned õiged valikud teinud ja olen rajal, mida mulle meeldib avastada. Veel mõned aastad tagasi poleks ma seda uskunud, poleks oodanud, et võib nii hästi olla, et endaga saabki rahul olla.

Halvematel päevadel tundub nagu ei oleks ma mitte kui midagi “saavutanud”. Magistrikraad on ikka veel saamata, erilist karjääri ka pole, oma kodust ei maksa rääkidagi ja koera pole ammugi, paras luuser. Õnneks on ilusaid päevi kordades rohkem kui halbu. Nendel päevadel leian ma, et mul on töö, mis ei ole sugugi halb, mul ei ole küll palju sõpru ega suurt peret, aga need inimesed, kes mul on, on võrratud. Kunagi tahtsin väga elada katusekorteris, nüüd elangi. Ja mul on palju, palju armastust ja minu elus on mees, kes on parem kui unistus. Koera asemel on rotid.

Kui vahel tundubki, et kõik eesmärgid, mida endale elu jooksul seadnud olen, on ikka veel kättesaamatud, siis meenutan endale, et vähemalt ühega olen ma hakkama saanud. Ma olen juba natuke maailma näinud. Kunagi mulle tundus, et oleks jube lahe, kui külastatud riikide arv vastaks vanusele, et iga aasta oleks vähemalt üks reis uude riiki. Enam ei ole see nii oluline, üldsegi ei meeldi mulle numbrites mõelda. Aga pean tõdema, et 26 saab ilmselt varsti täis.

Võiksin kirjutada palju, palju sellest, mida ma tahaks, et järgmine aasta “saavutaksin”. Või mida tahaksin sünnipäevaks. Või kui lahedalt sünnipäeva tähistada. Aga lõppude lõpuks tahan ma ainult rahul ja õnnelik olla. Ja tahaks, et teised oleksid ka.

Leave a Reply

