Malaga

Eelmisele reisipostitusele lisaks olgu märgitud, et jäime mõlemad just enne reisi korralikult tõbiseks. Mina esimesena, aga kaaslasega tuleb ikka kõike jagada ja nii siis jõimegi veel öösel enne äralendu kahekesi coldrexit ja nuuskasime võidu nina. Hispaania soojemad ilmad mõjusid hästi, kuigi päris terveks saime vist küll alles puhkuse lõpu poole.

Malagaga olid meil natuke keerulised lood, teadsime kindlalt, et külastame sõpru lõuna Hispaanias Tarifal, aga tahtsime ka Malagat näha. Kuidas see oma ajakavasse mahutada, kas jääda ööseks ja kui kauaks üldse ja nii edasi oli segane kuni me selle hetkeni, kui Malaga lennujaamast välja tänavale astusime. Bussiaegadest ja oma mugavusest otsustasime veeta Malagas terve päeva ja õhtul bussiga edasi Tarifasse sõita. Selleks ajaks olin nii läbi, et mul oleks täitsa savi olnud, kui oleks ka lennujaama jäänud. Väsimus kestis aga täpselt selle hetkeni kui kesklinna jõudsime, sest nii ilus oli! Ilmselt mind ikkagi köitsid palmid ja sadam. Malaga tundub turistide seas päris pop koht olema ja saab kultuuripealinnaks aastal 2016. Usun, et seal oleks päris mõnus ka natuke korralikum puhkus ette võtta.

Lomogram_2014-09-26_07-37-03-PM

Meie muidugi teab mis korralikult ei puhanud, aga kesklinna kondasime läbi küll. Täiesti juhuslikult sattusime ka mäe otsas asuvasse kindlusesse, kus sõbrustasime kohaliku oravaga ja nautisime vaadet. Ma üldiselt just ei kilka vaimustusest, kui mingit kindlust külastada saab, aga sellised mäe otsas olevad, kuhu saab turnida ja kus ümber on ilus loodus, on väga kindlast väga meeltmööda. Sissepääs oli ka mõisliku hinnaga, 60 senti tudengitele. Kesklinnas on kindluse teine pool, kahjuks need ei ole omavahel ühendatud, aga kui me pärast Tarifat tagasi Malagasse läksime ja seal veel mõned tunnid aega veetsime, külastasime ka seda.

Lomogram_2014-09-25_05-04-52-PM

Lomogram_2014-10-02_01-56-26-PM Lomogram_2014-10-02_01-57-30-PM

Viimaseks, kuid mitte vähem olulisena, tahan kirja panna selle, et Malagas on esindatud ka minu lemmik söögikoht: Dunkin Donuts! Mmm…kui head need väikesed ümmargused kiusatused on. Eriti tore on, kui nad lõbusad välja näevad. Sõin näiteks sellist küpsisekoletist seekord. Oh, suu jookseb vett juba.

WP_000507

Õhtul võtsime ette kahetunnise bussireisi Tarifasse, millest ma midagi ei mäleta, sest magasin terve aja. Nii kahju on, et mul ei ole korralikke pilte ja kõik on telefoniga tehtud jama, aga peika, kes pidi enda kaamera kaasa võtma, unustas selle maha. Jällegi üks õppetund, et kaameratta on ka hea ja see ei riku reisi, aga järgmine reis tahan kindlasti palju korralikke pilte teha.