Admiral

Oh, kuidas mulle on nädalavahetused meeldima hakanud! Need muidugi, mis vabad on ja eriti need, mil midagi tähistada on. Eelmine nädalavaahetus tähistasin enda vananemist ja reedel käisime peikaga sel puhul natuke ilusamas kohas õhtustamas. Valisime sadamas asuva Admirali. Mulle nii väga meeldis idee, et saame laeva peal õhtust süüa, isegi kui laev päriselt merel ei seila, kuidagi eriline ikkagi. Kogu mere temaatika meeldib mulle väga.

Kõigepealt aga kirusin ma omaette, miks sadam nii kaugel asub, kõndisime sinna Solarise juurest ja mul olid jalas uued kõrge kontsaga saapad, mis ei osutunud kuigi mugavaks, vähemalt on väga ilusad. Sadamasse jõudes leidsime kohe õige laeva, sisse astudes oli restoran aga inimtühi. Ainus teenindaja rääkis mingi härrasmehega ja ei paistnud meist välja tegevat. Istusime siis ja vaatasime ringi, koht oli tõepoolest ilus, mängis mahe 30ndate aastate muusika. Kui teenindaja meiega lõpuks tegelema hakkas, oli teenindus tegelikult väga meeldiv, minu lilled said ilusti vaasi, toit tuli kiiresti ja kõik oli nii nagu peab. Muide, olime päris tükk aega ainsad kliendid, paar lauda olid küll hiljemaks broneeritud, aga ilmselgelt ei ole enam kõrghooaeg. Mulle sobis see aga sobis imehästi, nii mõnus oli kahekesi aurulaeval olla, käisime tekil ja vaatasime rahulikult ringi, klimberdasime isegi klaverit. Laev kõikus mõnusasti, hea fantaasia korral võib ennast täitsa merel ette kujutada.

Esimene mulje toidu kohta ei olnud midagi vapustavat. Ausalt öeldes ma igapäevaselt nii palju maksta ei raatsiks, võib-olla oleks midagi erilisemat oodanud, AGA sütel grillitud kala oli kindlasti üks parimaid, mis ma maitsnud olen. Nii et võib rahule jääda küll. Kahjuks toidu kohta rohkem muljetada ei saa, aga ega ma mingi toiduekspert pole ka. Magustoitu otsustasime mujal süüa, aga usun, et nad oskavad häid sööke pakkuda küll.

WP_000627

Igatahes oli väärt kogemus ja ilus koht. Kellele meeldib rohkem rahvast ja melu, siis ilmselt oleks parem Admirali suvel külastada, aga ma loodan, et neil ka muul ajal kliente jagub, sest tegu on väga armsa kohaga.

Leave a Reply

